jueves, 7 de enero de 2010

margot tenembaum






























3 comentarios:

Anónimo dijo...

M'encanta el moment 'Age 12, starts smoking' jaja i la foto amb el cigarette és genial! Aquesta peli és molt bona, m'encanten la Margot i Richie, m'han entrat ganes de tornar a veure-la!!!
I si reina ara m'ha donat per Louis jeje la meua ultima entrada és de The Dreamers segur que t'encantarà :)

xxx

Anónimo dijo...

Ara m'han entrat ganes de tornar a veure The Dreamers també jaja! Les Amants reguliers és rollo més pessimista que The Dreamers, la primera mitja horeta pots passar-la un poc perquè se passen una bona estona a les barricades jeje però desprès està super bé, tota la decepeció que s'emporten amb la revolució :(, i els moments quan ballen al ritme de The Kinks en el pis i la història d'amor i Louis (L) és que està adorable en eixa peli!!!
ja me contaràs quan la veges!!

xxx

Cuatrojos dijo...

q pelicula es esta..?no teng ni idea..?